Skrót najważniejszych informacji:
Klient: Sklep e-commerce
Zakres prac: Automatyzacja zliczania i raportowania dodanych oraz edytowanych produktów w WooCommerce
Czas trwania projektu: 1h
Branża: E-commerce
Wykorzystane technologie: WooCommerce
Kim jest nasz klient?
Nasz klient to firma działająca w branży e-commerce, specjalizująca się w sprzedaży różnorodnych produktów. Ich działalność wymaga regularnego dodawania i edytowania dużej liczby produktów w systemie WooCommerce.
Co zastaliśmy w projekcie?
Klient rozliczał się ze swoimi pracownikami w zależności od ilości dodanych produktów na sklep internetowy. Pod koniec miesiąca ręcznie liczył, ile każdy z pracowników dodał produktów i na podstawie tego wykonywał rozliczenie. Ręczne liczenie ilości dodanych produktów było bardzo czasochłonne oraz podatne na błędy. Zaproponowaliśmy wdrożenie dodatkowej zakładki ze statystykami, gdzie dane dotyczące dodanych produktów były zliczane automatycznie tak, aby klient na ich podstawie mógł dokonać rozliczenia.
Przebieg wdrożenia automatyzacji:
- Planowanie: Zidentyfikowanie potrzeb klienta i określenie wymagań dotyczących automatyzacji.
- Rozwój: Implementacja funkcjonalności zliczania produktów dodanych i edytowanych w określonym okresie czasu w WooCommerce.
- Testowanie: Przeprowadzenie testów w celu upewnienia się, że system działa poprawnie.
- Wdrożenie: Dodanie zakładki w WooCommerce, która umożliwia szybkie generowanie raportów oraz eksportowanie ich do Excela.
Rezultaty:
- Moduł zliczania produktów: Automatyczne zliczanie produktów dodanych i edytowanych przez użytkowników w określonym okresie czasu.
- Raporty: Szybkie generowanie raportów z możliwością skopiowania do Excela.
- Weryfikacja pracy: Klient może w trakcie miesiąca zweryfikować liczbę produktów dodanych przez pracowników. Jeśli ktoś dodał mniej produktów — klient może od razu zareagować.
- Szybki dostęp do danych: dzięki automatyzacji klient może kilka razy w miesiącu sprawdzać i weryfikować postęp prac.
- Oszczędność czasu: Zredukowanie czasu potrzebnego na ręczne zliczanie produktów z ponad godziny na kilka minut.
Finalna wartość:
Dzięki wdrożeniu automatyzacji klient może teraz szybko i dokładnie generować raporty dotyczące dodanych i edytowanych produktów. To przyspiesza proces rozliczeń i zmniejsza ryzyko błędów, co przekłada się na większą efektywność i lepszą organizację pracy.
Czego nas nauczył projekt?
Projekt nauczył nas, jak istotna jest automatyzacja nawet małych procesów w e-commerce oraz jak znacząco może wpłynąć na efektywność biznesową w firmie klienta. Warto analizować bieżącą pacę osób obsługujących sklep i szukać takich małych usprawnień, gdzie małym kosztem możemy wygenerować duży efekt.
Przegląd sukcesów i wyzwań:
Sukcesy:
- Szybkie wdrożenie rozwiązania (w ciągu 1 godziny).
- Znaczna oszczędność czasu dla klienta.
- Poprawa dokładności raportów.
Wyzwania:
- Dostosowanie automatyzacji do specyficznego rozliczania się naszego klienta z zespołem.
Potencjalne kierunki rozwoju:
- Automatyczne generowanie FV, rachunków dla umowy zlecenie.
- Wysyłanie powiadomienia do pracowników automatycznie pod koniec miesiąca w celu potwierdzenia raportu.
- Automatyczny alert dla klienta gdy któryś z pracowników nie realizuje założonego targetu.
- Statystyki dodanych produktów bezpośrednio w panelu pracownika wraz z informacją, jaki jest jego zysk, aby zmotywować go do pracy.
- Wstępna i automatyczna weryfikacja czy produkty są dodane poprawnie według biznesowych wytycznych — dodanie wyliczania punktowego w zależności od tego jakości dodanego produktu i rozliczenie w zależności od spełnionych kryteriów, a nie tylko od ilości produktów.
- Integracja z narzędziami takimi jak np. Power BI w celu bardziej zaawansowanej analizy danych oraz w celu przedstawienia danych w formie odpowiadającej na aktualne potrzeby biznesowe.
Znaczenie projektu dla klienta:
Projekt znacząco wpłynął na działalność klienta, pozwalając na szybsze i bardziej efektywne zarządzanie produktami w WooCommerce. Dzięki automatyzacji klient oszczędza czas i może skupić się na innych ważnych aspektach prowadzenia swojej działalności e-commerce.
Referencje — Zobacz, co o Nas mówią Klienci?
DoskonałaNa podstawie 8 opiniiTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Maciej WójciakCzerwiec 5, 2024Polecam współprace z DIVSTACK ! Zlecenie wykonane w tempie ekspresowym ! Rewelacyjna cena usługi ! Wszystko śmiga aż miło ! Pełen profesjonalizm ! Dziękuje ! 5Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Łukasz RasztabigaSierpień 7, 2022Z Divstackiem współpracujemy już ok. 2 lat. Szczerze polecam, nasza strona wygląda teraz świetnie. Chłopaki robią dobrą robotę.Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Michal BoberLipiec 27, 2022Z zespołem Divstack współpracujemy od paru lat. Duże doświadczenie oraz zaangażowanie zespołu pozwoliło naszej firmie na rozwój. Nasza strona oraz jej funkcjonalność weszła na wyższy poziom. Pracownicy Divstack sami wychodzą z inicjatywami oraz podpowiadają rozwiązania które optymalizują, poprawiają i uatrakcyjnią stronę internetową. Serdecznie polecam - w dzisiejszych czasach takie podejście do klienta to rzadkość.Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Paweł AnyszMaj 17, 2022Polecam Divstack. Mają profesjonalne podejście do tematu kreowania strony internetowej. Bardzo cierpliwi i zawsze pomocni. Dziękuję.Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Zmiana SylwetkiListopad 10, 2021Każdy kto prowadzi swoją firmę w Internecie wie jak trudno się przebić. Dodatkowo wiele problemów z działaniem strony, optymalizacją, sprzedażą, etc, dlatego tak ważna jest współpraca z ekspertami, którzy rozwiążą nasze problemy. Zaproponują rozwiązania, które zwiększą sprzedaż, a to wszystko na zasadzie "win-win". Polecam za świetny kontakt oraz niekonwencjonalne rozwiązania, które sprawdzą się w każdej branży. Arkadiusz Szuba - Zmiana SylwetkiTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.lekkie domkiListopad 5, 2021Polecam współpracę z Divstack. Wszystkie sprawy załatwiane są mega szybko i profesjonalnie.Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Kamila JaworskaSierpień 25, 2021Współpraca z firmą Divstack to przyjemność. Bardzo dobry kontakt, zarówno telefoniczny jak i e-mailowy. Pełen profesjonalizm w wykonywanych pracach. Ponadto wielkim atutem firmy jest pomoc na każdym etapie współpracy i proponowanie rozwiązań adekwatnych do wykonywanych działań. Dziękuję za współpracę 😊!