Automatyzacja rozliczeń produktów dla WooCommerce — Zwiększenie efektywności i oszczędność czasu

Skrót najważniejszych informacji:

Klient: Sklep e-commerce
Zakres prac: Automatyzacja zliczania i raportowania dodanych oraz edytowanych produktów w WooCommerce
Czas trwania projektu: 1h
Branża: E-commerce
Wykorzystane technologie: WooCommerce

Kim jest nasz klient?

Nasz klient to firma działająca w branży e-commerce, specjalizująca się w sprzedaży różnorodnych produktów. Ich działalność wymaga regularnego dodawania i edytowania dużej liczby produktów w systemie WooCommerce. 

Co zastaliśmy w projekcie?

Klient rozliczał się ze swoimi pracownikami w zależności od ilości dodanych produktów na sklep internetowy. Pod koniec miesiąca ręcznie liczył, ile każdy z pracowników dodał produktów i na podstawie tego wykonywał rozliczenie. Ręczne liczenie ilości dodanych produktów było bardzo czasochłonne oraz podatne na błędy. Zaproponowaliśmy wdrożenie dodatkowej zakładki ze statystykami, gdzie dane dotyczące dodanych produktów były zliczane automatycznie tak, aby klient na ich podstawie mógł dokonać rozliczenia.

Przebieg wdrożenia automatyzacji:

  1. Planowanie: Zidentyfikowanie potrzeb klienta i określenie wymagań dotyczących automatyzacji.
  2. Rozwój: Implementacja funkcjonalności zliczania produktów dodanych i edytowanych w określonym okresie czasu w WooCommerce.
  3. Testowanie: Przeprowadzenie testów w celu upewnienia się, że system działa poprawnie.
  4. Wdrożenie: Dodanie zakładki w WooCommerce, która umożliwia szybkie generowanie raportów oraz eksportowanie ich do Excela.

Rezultaty:

  • Moduł zliczania produktów: Automatyczne zliczanie produktów dodanych i edytowanych przez użytkowników w określonym okresie czasu.
  • Raporty: Szybkie generowanie raportów z możliwością skopiowania do Excela.
  • Weryfikacja pracy: Klient może w trakcie miesiąca zweryfikować liczbę produktów dodanych przez pracowników. Jeśli ktoś dodał mniej produktów — klient może od razu zareagować.
  • Szybki dostęp do danych: dzięki automatyzacji klient może kilka razy w miesiącu sprawdzać i weryfikować postęp prac.
  • Oszczędność czasu: Zredukowanie czasu potrzebnego na ręczne zliczanie produktów z ponad godziny na kilka minut.

Finalna wartość:

Dzięki wdrożeniu automatyzacji klient może teraz szybko i dokładnie generować raporty dotyczące dodanych i edytowanych produktów. To przyspiesza proces rozliczeń i zmniejsza ryzyko błędów, co przekłada się na większą efektywność i lepszą organizację pracy.

Czego nas nauczył projekt?

Projekt nauczył nas, jak istotna jest automatyzacja nawet małych procesów w e-commerce oraz jak znacząco może wpłynąć na efektywność biznesową w firmie klienta. Warto analizować bieżącą pacę osób obsługujących sklep i szukać takich małych usprawnień, gdzie małym kosztem możemy wygenerować duży efekt. 

Przegląd sukcesów i wyzwań:

Sukcesy:

  • Szybkie wdrożenie rozwiązania (w ciągu 1 godziny).
  • Znaczna oszczędność czasu dla klienta.
  • Poprawa dokładności raportów.

Wyzwania:

  • Dostosowanie automatyzacji do specyficznego rozliczania się naszego klienta z zespołem.

Potencjalne kierunki rozwoju:

  • Automatyczne generowanie FV, rachunków dla umowy zlecenie.
  • Wysyłanie powiadomienia do pracowników automatycznie pod koniec miesiąca w celu potwierdzenia raportu.
  • Automatyczny alert dla klienta gdy któryś z pracowników nie realizuje założonego targetu.
  • Statystyki dodanych produktów bezpośrednio w panelu pracownika wraz z informacją, jaki jest jego zysk, aby zmotywować go do pracy. 
  • Wstępna i automatyczna weryfikacja czy produkty są dodane poprawnie według biznesowych wytycznych — dodanie wyliczania punktowego w zależności od tego jakości dodanego produktu i rozliczenie w zależności od spełnionych kryteriów, a nie tylko od ilości produktów.
  • Integracja z narzędziami takimi jak np. Power BI w celu bardziej zaawansowanej analizy danych oraz w celu przedstawienia danych w formie odpowiadającej na aktualne potrzeby biznesowe.

Znaczenie projektu dla klienta:

Projekt znacząco wpłynął na działalność klienta, pozwalając na szybsze i bardziej efektywne zarządzanie produktami w WooCommerce. Dzięki automatyzacji klient oszczędza czas i może skupić się na innych ważnych aspektach prowadzenia swojej działalności e-commerce.

Czy jesteś ciekawy, jak możemy przekształcić Twoje wyzwania biznesowe w sukcesy podobne do tego opisanego case study? Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych unikalnych strategiach i technologiach? Zapraszamy do kontaktu z nami!
Umów się na bezpłatną konsultację!

Referencje — Zobacz, co o Nas mówią Klienci?

Maciej Wójciak
Maciej Wójciak
Czerwiec 5, 2024
Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.
Polecam współprace z DIVSTACK ! Zlecenie wykonane w tempie ekspresowym ! Rewelacyjna cena usługi ! Wszystko śmiga aż miło ! Pełen profesjonalizm ! Dziękuje ! 5
Łukasz Rasztabiga
Łukasz Rasztabiga
Sierpień 7, 2022
Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.
Z Divstackiem współpracujemy już ok. 2 lat. Szczerze polecam, nasza strona wygląda teraz świetnie. Chłopaki robią dobrą robotę.
Michal Bober
Michal Bober
Lipiec 27, 2022
Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.
Z zespołem Divstack współpracujemy od paru lat. Duże doświadczenie oraz zaangażowanie zespołu pozwoliło naszej firmie na rozwój. Nasza strona oraz jej funkcjonalność weszła na wyższy poziom. Pracownicy Divstack sami wychodzą z inicjatywami oraz podpowiadają rozwiązania które optymalizują, poprawiają i uatrakcyjnią stronę internetową. Serdecznie polecam - w dzisiejszych czasach takie podejście do klienta to rzadkość.
Paweł Anysz
Paweł Anysz
Maj 17, 2022
Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.
Polecam Divstack. Mają profesjonalne podejście do tematu kreowania strony internetowej. Bardzo cierpliwi i zawsze pomocni. Dziękuję.
Zmiana Sylwetki
Zmiana Sylwetki
Listopad 10, 2021
Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.
Każdy kto prowadzi swoją firmę w Internecie wie jak trudno się przebić. Dodatkowo wiele problemów z działaniem strony, optymalizacją, sprzedażą, etc, dlatego tak ważna jest współpraca z ekspertami, którzy rozwiążą nasze problemy. Zaproponują rozwiązania, które zwiększą sprzedaż, a to wszystko na zasadzie "win-win". Polecam za świetny kontakt oraz niekonwencjonalne rozwiązania, które sprawdzą się w każdej branży. Arkadiusz Szuba - Zmiana Sylwetki
lekkie domki
lekkie domki
Listopad 5, 2021
Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.
Polecam współpracę z Divstack. Wszystkie sprawy załatwiane są mega szybko i profesjonalnie.
Kamila Jaworska
Kamila Jaworska
Sierpień 25, 2021
Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.
Współpraca z firmą Divstack to przyjemność. Bardzo dobry kontakt, zarówno telefoniczny jak i e-mailowy. Pełen profesjonalizm w wykonywanych pracach. Ponadto wielkim atutem firmy jest pomoc na każdym etapie współpracy i proponowanie rozwiązań adekwatnych do wykonywanych działań. Dziękuję za współpracę 😊!
Posty Bloga

Inne tematy, które mogą Cię zainteresować

Case Study: Automatyzacja liczenia czasu pracy w ClickUp dzięki wtyczce do przeglądarki chrome

Sprawdź, jak stworzyliśmy wtyczkę do przeglądarki Chrome, która automatyzuje proces liczenia czasu pracy w aplikacji ClickUp. Dzięki temu narzędziu zespół projektowy naszego klienta znacznie poprawił dokładność rejestrowania godzin pracy, eliminując ręczne błędy i oszczędzając czas. Automatyczne uruchamianie timerów przy otwieraniu zadań pozwoliło pracownikom skupić się na realizacji projektów, a nie na obsłudze timerów. Zobacz, jak ta prosta automatyzacja wpłynęła na efektywność ich pracy!

Więcej informacji

Case study: System zarządzania raportami dziennymi

W tym case study przedstawiamy, jak pomogliśmy polskiemu producentowi maszyn i systemów technologicznych usprawnić proces zarządzania raportami dziennymi. Dzięki kompleksowej analizie procesów biznesowych oraz stworzeniu interaktywnego prototypu, wdrożyliśmy rozwiązanie, które pozwala menedżerom na bieżąco monitorować postępy na różnych zleceniach. Nowy system, opracowany z myślą o pracownikach terenowych, uprościł i zorganizował proces raportowania, co znacząco poprawiło efektywność pracy i komunikację w firmie. Dowiedz się, jak zorganizowane raportowanie dzienne może odmienić zarządzanie w Twojej firmie!

Więcej informacji

Case study: Zarządzanie adnotacjami do faktur

W tym case study przedstawiamy, jak pomogliśmy platformie zdrowia i urody rozwiązać problem zarządzania adnotacjami do faktur. W ciągu dwóch tygodni stworzyliśmy intuicyjną aplikację webową, która automatyzuje proces dodawania, edytowania i śledzenia adnotacji, integrując się z istniejącym systemem Sales Binder. Nasze rozwiązanie pozwoliło klientowi efektywnie zarządzać fakturami, oszczędzając czas i minimalizując ryzyko błędów administracyjnych. Dowiedz się, jak to usprawnienie zwiększyło efektywność operacyjną i poprawiło bezpieczeństwo danych.

Więcej informacji
Skontaktuj się

Bezpłatna Konsultacja doradcza

Konsultacja skierowana jest do przedsiębiorców małych i średnich firm. Jesteśmy w stanie odpowiedzieć na twoje dowolne pytania z zakresu witryn i aplikacji internetowych.

Twoje korzyści
Co będzie dalej?
1

Umówienie rozmowy
Rozmowa w dogodnym terminie

2

Spotkanie konsultacyjne 
Analiza i doradztwo

3

Propozycja
Na miarę potrzeb

Zaplanuj bezpłatną konsultację