Często zadawane pytania
Jakie dokładnie usługi oferujecie w zakresie automatyzacji biznesowej?
Oferujemy integrację i implementację prostych skryptów w obsłudze klienta, rozliczeniach oraz marketingu, aby ułatwić codzienne operacje biznesowe.
Jakie korzyści przynosi automatyzacja biznesowa firmom e-commerce?
Automatyzacja zmniejsza ilość pomyłek, przyspiesza obsługę zwrotów, eliminuje konieczność generowania niepotrzebnych dokumentów i integruje dane z wielu systemów do jednego miejsca.
Jak wygląda proces współpracy z Waszą firmą?
Rozpoczynamy od rozmowy z klientem, aby poznać jego cele i wizje rozwoju. Następnie tworzymy i dopracowujemy koncepcję razem z klientem, implementujemy ustalone rozwiązania i wdrażamy je.
Jakie są najczęstsze wyzwania, z którymi mierzą się Wasi klienci?
Najczęstsze wyzwania to niska konwersja, mało wydajny sklep internetowy oraz uciążliwe procesy w firmie wymagające automatyzacji i integracji z różnymi narzędziami.
Czy oferujecie wsparcie techniczne po wdrożeniu rozwiązania?
Tak, standardowo oferujemy wsparcie techniczne przez pierwsze 6 miesięcy po wdrożeniu, a następnie wyceniamy je indywidualnie w zależności od potrzeb klienta.
Jakie technologie i narzędzia stosujecie w swoich rozwiązaniach automatyzacyjnych?
Stosujemy narzędzia takie jak N8N, Make, Airtable. Wdrażamy custom software, łącząc się z technologiami Low Code tak aby uzyskać lepsze możliwości z uwagi na to że nie wszystko jest możliwe w narzędziach typu Low Code. Dedykowane oprogramowanie tworzymy w React.js oraz ASP.NET Core.
Czy współpracujecie z firmami z innych branż poza e-commerce?
Tak, współpracujemy również z firmami przemysłowymi, farmaceutycznymi oraz przykładowo z firmami budowlanymi.
Jakie są koszty Waszych usług i czy oferujecie różne pakiety w zależności od potrzeb klienta?
Rozliczamy się w modelach Fixed Price oraz Time and Material. Najczęściej pierwsza wersja jest wdrażana w modelu Fixed Price, a dodatkowe usprawnienia i modyfikacje w modelu Time and Material.